Üdvözöljük a

2. MARKETING TIPP

honlapján!

-

Kamarai rendezvények

<< 2019 Augusztus >>
KeSzeCsüSzoVa
   1234
567891011
12131415161718
192021222324
25
262728293031 

Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság

Pályaválasztási tanácsadás

2. MARKETING TIPP

Szerző: Sebestyénné Mészáros Eszter | 2011. augusztus 2.

Itt az Önnek szóló új, könnyű, de hasznos házi feladat A KEMKIK Vállalkozásfejlesztés-Marketing oldaláról:


Milyen az Ideális Vevője?


Egy üres papírra írja le a válaszokat a következő kérdésekre:

  • Pontosan milyen igényt, milyen szükségletet elégít ki Ön?

  • Írjon demográfiai adatokat, hogy vajon kinek lehet jellemzően hasznára a termék! (kor, nem, családi állapot, lakhely, foglalkozás, jövedelem, érdeklődési kör, hobby, stb.)

  • Ha cégeknek értékesít, akkor mekkora az ideális cég, hány dolgozója van, hol és melyik iparágban dolgozik jellemzően, mekkora az árbevétel, stb.  

Garantált információk és segítség:

 

  • célcsoport kiválasztásában,

  • potenciális vevők felkutatásában és azonosításában,

  • a *nem jó vevők* kiszűrésében,

  • a marketing-kommunikáció ellenőrzésében, javításában (reklám, hirdetés szövege, helye, hossza, jellege, stb. 

Kérem, ne csak olvassa, próbálja is ki!


Tudatos marketinget, eredményes munkát és sok mosolyt kíván:

 

 

 

Kádas Miklós,

független vállalkozásfejlesztési tanácsadó,

KEMKIK Vállalkozásfejlesztés-Marketing oldal szerkesztője

 

 

 

 

 

 

További hasznos ötletekhez továbblépek a Vállalkozásfejlesztés-Marketing oldalra.