3. MARKETING TIPP

Szerző: Sebestyénné Mészáros Eszter | 2011. augusztus 2.
Itt az Önnek szóló új, könnyű, de hasznos házi feladat A KEMKIK Vállalkozásfejlesztés-Marketing oldaláról.

EZÚTTAL FOLYTATJUK A MÚLT HÉTEN ELKEZDETT MUNKÁT!

(Ha esetleg lemaradt volna, semmi baj, a KEMKIK Vállalkozásfejlesztés-Marketing oldalán megtalálja a korábbi Marketing-Tippeket)

 

A kérdés tehát:

Hogyan érjük el az Ideális Vevőnket???

 

Egy üres papírra írja le a válaszokat a következő kérdésekre:

  • Ha hirdet, hol hirdet és miért ott?

  • Vajon a hirdetés fórumát/célközönségét látogatják azok, akik az Ön potenciális vevői?

  • Az ideális vevőjének tulajdonságai alapján található még olyan hirdetési eszköz vagy fórum, amin keresztül elérheti a célcsoportját?

    • Melyek ezek?

    • Melyek azok, amik biztosan nem jók?

  • Van cégének weblapja?

    • Ha igen, vajon tényleg az szerepel az oldalakon és a szövegben, amire a potenciális vevője kíváncsi?

  • Ha nincs weblapja, miért nincs?

    • Biztos Ön abban, hogy a cégének nem kell weblap?

Kérem, ne csak olvassa, próbálja is ki!

Ha esetleg elakadna, forduljon bizalommal hozzánk! A KEMKIK marketing-auditján keresztül pontos válaszokat kaphat a kérdéseire, térítésmentesen!

 


Tudatos marketinget, eredményes munkát és sok mosolyt kíván:

 

 

Kádas Miklós, független vállalkozásfejlesztési tanácsadó,
KEMKIK Vállalkozásfejlesztés-Marketing oldal szerkesztője