Üdvözöljük a

6. MARKETING TIPP

honlapján!

-

Kamarai rendezvények

<< 2019 Szeptember >>
KeSzeCsüSzoVa
      1
2345678
91011121314
15
16171819202122
23242526272829
30      

Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság

Pályaválasztási tanácsadás

6. MARKETING TIPP

Szerző: Sebestyénné Mészáros Eszter | 2011. augusztus 4.

Itt az Önnek szóló új, könnyű, de hasznos marketing-tipp A KEMKIK Vállalkozásfejlesztés-Marketing oldaláról:

 

Az Új Széchenyi Terv pályázataihoz kacsolódó marketing-tipp!

 


Gondolom Ön is észleli az Új Széchenyi Terv keretein belül elérhető vállalkozásfejlesztési pályázatok széles körű terjesztését. A pályázatokkal elérhető vállalkozásfejlesztés valós lehetőségnek tűnik, és a feltételek is adottak a folyósításhoz.

 

A pályázati folyamat egyszerűbb lett, az elbírálás gyorsabb, a pályázatok beadásával és feltételeivel kapcsolatos tanácsadás széles körben és magas szinten elérhető, stb.

 

Sokak véleménye, és saját meglátásom szerint azonban hiányzik egy lépcső a támogatás szükségessége és odaítélése között, mégpedig a következő:

Ki segít eldönteni egy kisvállalkozónak azt, hogy az esetleges vállalkozásfejlesztést célzó pályázati beadvány A CÉG, ÉS ANNAK PIACA VALAMINT VEVŐI SZEMPONTJÁBÓL is jó lesz-e!?

(Új Széchenyi Terv - vállalkozásfejlesztés = infrastruktúra, ingatlan-és eszközberuházás, információs rendszer és informatikai rendszer fejlesztés, kommunikációs-és szervezetfejlesztés, munkatársak képzése, stb.)

 

TIPPÜNK TEHÁT:

Mielőtt a pályázatokon elnyerhető milliók elvonnák a figyelmét, gondolja át egyszerűen:


1. Vajon a saját cégem SZÁMÁRA MARKETING SZEMPONTBÓL (vevőK, piac, verseny, piaci sajátosságok, TERMÉKEK, stb.)  milyen cégfejlesztés lenne a legjobb???

A választ a KEMKIK szolgáltatási listáján is elérhető MARKETING-AUDIT szolgáltatással kaphatja meg a legpontosabban!

2. EZEK UTÁN nézzenek körül a pályázatírók tanácsai alapján a célokhoz rendelhető pályázati lehetőségek között, és

3. ne felejtsék átnézni a VÁLLALANDÓ KÖTELEZETTSÉGEKet!


Egyszerű kérdések:

-MI kell ahhoz, hogy a kötelezettségeket teljesíteni tudjam? (pl. X db új vevő / hónap, X Ft bevételnövekedés / hónap)

-HOGYAN fogom ezt elérni? (hirdetés? szolgáltatás-bővítés? költség-optimalizálás? szervezeti fejlesztés? hatékony PR tevékenység? eladásösztönző programok bevezetése?)

 

A szükséges eredményt a marketingstratégia vonatkozó módszereinek alkalmazásával érheti el!

 

TEHÁT MARKETINGSZEMLÉLET NÉLKÜL NEM LESZ VALÓDI CÉGFEJLESZTÉS A PÁLYÁZAT ALKALMAZÁSA!



A PÁLYÁZATI FORRÁS BEVONÁSA *CSAK* ESZKÖZ, ÉS JÓ LEHETŐSÉG A CÉGFEJLESZTÉS TÁMOGATÁSÁRA!

Nyilván ennél alaposabb kidolgozást, sőt cselekvést igényel a dolog, ha esetleg elakadna, szívesen segítek, keressen fel bizalommal!

A KEMKIK szolgáltatáslistájából a MAREKTING-AUDIT-ot, illetve a VEZETŐI HÁTTÉRTÁMOGATÁS-t ajánlom különösen a figyelmébe!

A megtekintéshez katt ide: http://www.kemkik.hu/index.php?id=5508

 

Tudatos marketinget, eredményes munkát és sok mosolyt kíván:

  

  

  

  

Kádas Miklós, független vállalkozásfejlesztési tanácsadó,

KEMKIK Vállalkozásfejlesztés-Marketing oldal szerkesztője

+36 20 961 3902 /

 iroda@kdsm.hu / www.kdsm.hu