Üdvözöljük a

Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

Kamarai rendezvények

<< 2018 Október >>
KeSzeCsüSzoVa
1234567
891011121314
15
161718192021
22232425262728
293031    

Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság

Pályaválasztási tanácsadás

2012. évi jogszabály változások a munkavédelem területén

2012. február 7.

Felhívjuk szíves figyelmüket a munkavédelmi tárgyú, illetve a munkavédelem szervezetrendszerére vonatkozó 2012. évi jogszabály-változásokról a szakmai irányító szerv, a Nemzeti Munkaügyi Hivatal Munkavédelmi és Munkaügyi Igazgatóság által készített dokumentumot, melyet mellékelten letölthetnek.

8. Marketing Tipp

2011. augusztus 24.

Itt az Önnek szóló új, könnyű, de hasznos marketing-tipp A KEMKIK Vállalkozásfejlesztés-Marketing oldaláról: Egy kis online-marketing a cége weblapjához!

Aktuális tippünk nyilván a már működő weblappal rendelkezők számára lehet hasznos. Bízom benne, hogy kizárólag ilyen vállalkozó van Partnereink között!  

Ha Önnek még nincs weblapja, akkor az Önnek szóló tippünk nem is lehet más, mint:„Készíttessen egy weblapot – méghozzá sürgősen, mely legalább röviden bemutatja a cégét, termékét, és tartalmaz nyitvatartási időt, elérhetőséget!” 


Németországi kisvállalkozás - tapasztalatok, tanulságok! - cikk a KEMKIK Vállalkozásfejlesztés-Marketing oldalról

2011. augusztus 9.

Az alábbiakban a Vállalkozásfejlesztés-Marketing témában   külföldön szerzett tapasztalatok alapján készült legújabb cikkünket olvashatja. 

VÁLLALKOZÁSFEJLESZTÉS-MARKETING SZOLGÁLTATÁSI LISTA ÉS ÁRAK

2011. augusztus 4.

A KEMKIK elnökségének támogatása és ajánlása mellett Örömmel ajánljuk figyelmébe a Vállalkozásfejlesztés Marketing területen közvetített szolgáltatások listáját, melyeket a KEMKIK tagok jelentős kedvezményekkel, sőt esetenként térítésmentesen vehetnek igénybe!

 

A szolgáltatásokat a Vállalkozásfejlesztés-Marketing oldal szerkesztője, - kamarai tagunk - Kádas Miklós marketing szakértő nyújtja.

 

Böngésszenek a lehetőségek között és fejlesszék cégüket!  

 

Üdvözlettel: Dr. Zahorán Tamás 

titkár 

Bizalom, Kedves Vállalkozók! - cikk a KEMKIK Vállalkozásfejlesztés-Marketing oldalról

2011. május 1.

Újabb marketing témájú cikkel igyekszünk oszlatni szolgáltatásunk tartalmával kapcsolatos ködös, esetleg nem egyértelmű elképzeléseket. Marketing = vállalkozásfejlesztés!

 

Bizalom, Kedves Vállalkozók! ÚJRATERVEZÉS

Külső szakértő = versenyképesség növelés (Tapasztalatokkal alátámasztott tény)

 

 

A MARKETING NEM (CSAK) REKLÁM!!! Cikk a marketing és marketingstratégia jelentéséről és a benne rejlő lehetőségekről

2011. február 1.

Sok emberrel beszéltem már a marketingről, volt köztük magasan kvalifikált szakember, középvezető, kőműves, kisvállalkozó, orvos, bankár. Az emberek nagy része a reklámmal azonosítja a marketinget, kétségkívül ez a legjobban szem előtt lévő eszköze. Pedig szinte mindannyian folyamatosan marketing-tevékenységet folytatnak, csak lehet, hogy nem tudnak róla. A következetlen felhasználás pedig összekavarja a dolgokat…

Válságra gyógyír: MARKETING! cikk a KEMKIK Vállalkozásfejlesztés-Marketing oldalról

2011. december 12.

Kedves Vállalkozásvezető, Kedves Tagunk!

 

A médiában megjelenő hírekben és a szóbeszédben egyaránt szinte kivétel nélkül azzal találkozom, hogy a válság itt van, egyre rosszabb a helyzet, nincs jövőkép, a KKV-k várják a megoldást és a jobb körülményeket, stb.

Több EU-s támogatást remélnek, visszafogják a beruházásaikat, hiszen nagy a kockázat egy-egy fejlesztésbe belefogni - "ki tudja megjósolni, hogy sikeres lesz-e?"

Aki egyáltalán fejlesztésbe fog, azok túlnyomó többsége informatikai fejlesztést eszközöl, illetve gép-és berendezésparkját korszerűsíti (vajon vizsgálja-e, hogy a cégnek erre van-e szüksége?). Értékesítőket vesz fel és próbálja "lenyomni a vevők torkán" a terméket-szolgáltatást...

ÜDVÖZÖLJÜK A KEMKIK ÚJ, VÁLLALKOZÁSFEJLESZTÉS-MARKETING OLDALÁN!

2011. augusztus 4.

Az oldalunk célja, hogy hiteles forrásból származó információkat kapjanak arról, hogy egyrészt miben lehet segítségére egy cégnek a tudatos marketing alkalmazása, másrészt hogyan lehet átültetni a szemléletet a gyakorlatba a marketingstratégia segítségével – ezzel növelve a cég piaci versenyképességét.

A marketingre, mint átfogó piac-és vevőközpontú szemléletre, függetlenül terméktől és iparágtól minden vállalkozásnak szüksége van, bízunk benne, hogy ezzel Önök is egyet értenek. 

 

Aktuális kiemelt ajánlatunk 

E-mailes és telefonos kérdezési lehetőség TÉRÍTÉSMENTESEN

 Marketing és vállalkozásfejlesztés témában

Nem csak KEMKIK Tagoknak!

  

A jelenlegi gazdasági helyzetben vezetőként nyilván gyakrabban kerül szembe üzleti, vezetői problémával, kihívással, döntési szituációval. 

Használja ki a sehol máshol nem megtalálható, egyedi ajánlatunkat! 

Nyisson a marketing-megoldások felé a vevők és a saját érdekében! 

  

Kérdezzen email-ben bármikor, telefonon pedig bármely nap 10-20h-ig! 

  

Szakértőnk, Kádas Miklós bizalmasan kezeli kérdéseit, és Ön garantáltan érezni fogja: nincs egyedül a piaci kihívásokkal szemben, sőt van megoldás! 

Ne várjon másra, vegye kezébe saját cégének sorsát, jövőjét! 

  

Inkább jelentkezzen, írjon, telefonáljon és kérdezzen, mert utólag sokkal nehezebb és költségesebb a megoldások után loholni! 

  

Elérhetőségek: +36 20 961 3902 / iroda@kdsm.hu / www.kdsm.hu

 

Aktuális ajánlatunkon kívül megtalálhatja marketing-tipp összeállításunkat, melyek alkalmazásához legtöbbször nincs szükség különösebb pénzbefektetésre, mégis a mindennapokba beültetve tapasztalható eredményeket produkálnak! 

 

Megosztok Önökkel cikkeket, melyek Önökről és Önöknek szólnak, mint Vállalkozóknak, Szolgáltatóknak, Kereskedőknek, és igazán aktuális témákkal foglalkoznak.

 

Természetesen hírlevélben értesülhetnek legújabb szolgáltatásainkról, híreinkről.

 

Örömmel veszem kérdéseiket vállalkozásfejlesztés és marketing témákban, írjanak, keressenek!

 

Szolgáltatásaim a KEMKIK tagjainak jelentős kedvezményekkel érhetők el, használják ki tagságukat!

 

Tudatos marketinget és eredményes munkát kíván az oldal szerkesztője:

Kádas Miklós,

Független vállalkozásfejlesztési tanácsadó

 

 

Tel.: +36-20/961-3902

E-mail: iroda@kdsm.hu

KDSM Management Consulting

- üzleti stratégiák, gyakorlatias megoldások -

http://www.kdsm.hu

 

Íme, újabb kérdésünk,mellyel döntően befolyásolhatja a Vállalkozásfejlesztés-Marketing témában nyújtott szolgáltatások körét.

  

Előző szavazásunkon feltett kérdésünkre („Ön szerint hasznos lehet a kamara új, marketing információs kezdeményezése? Igen / Nem / Nem tudom”) köszönjük a szép számmal beérkezett válaszokat! A szavazáson részt vett Olvasók több, mint 90 %-a igennel válaszolt, köszönjük a bizalmat!  

Második szavazásunkon az iránt érdeklődtünk, hogy „Ön igénybe venne cége, vagy munkatársai versenyképességének növelésére a KEMKIK-en keresztül nyújtott vállalkozásfejlesztés-marketing szolgáltatásokat?” (Igen / Igen, de csak ha ingyenes / Nem tudom / Nem) A nagy számú válaszolók 66,7 %-a egyértelműen igénybe venné a szolgáltatásokat, 33,3 %-a pedig csak akkor, ha ingyenesen lennének elérhetők. Elutasító válasz nem érkezett, tehát örömmel regisztráljuk, hogy az Önök véleménye szerint szükség van vállalkozásfejlesztés-marketing témában nyújtott szolgáltatásokra!  

Továbbra is folytatjuk tevékenységünket, várjuk megtisztelő megkereséseiket, használják ki szolgáltatásainkat, hiszen tudatos marketing nélkül a piaci eredményesség és sikeresség nagy része kihasználatlan marad!

ÜDVÖZÖLJÜK A KEMKIK ÚJ, VÁLLALKOZÁSFEJLESZTÉS-MARKETING OLDALÁN!

2011. augusztus 4.

 

Az oldalunk célja, hogy hiteles forrásból származó információkat kapjanak arról, hogy egyrészt miben lehet segítségére egy cégnek a tudatos marketing alkalmazása, másrészt hogyan lehet átültetni a szemléletet a gyakorlatba a marketingstratégia segítségével – ezzel növelve a cég piaci versenyképességét.

A marketingre, mint átfogó piac-és vevőközpontú szemléletre, függetlenül terméktől és iparágtól minden vállalkozásnak szüksége van, bízunk benne, hogy ezzel Önök is egyet értenek. 

SZEMLÉLETVÁLTÁS AZ ÜZLETI ÉLETBEN - Legfrissebb cikkünk a vállalkozásfejlesztés témában

2011. március 4.

A mai magyar piaci működés elérte azt a szintet, ahol az üzleti szakértelem hiánya komoly veszteségekkel fenyegeti a vállalkozásokat.

Már nem elég a jó termék, a jó szakmai hozzáértés, a munkaidő növelése stb., mert a vállalkozók közötti verseny élesedik, a vásárlók pedig egyre hatékonyabban keresik az információkat, valamint tudatosabban költik el a pénzüket, amiért pusztán a terméknél már többet várnak. 

 

Kedves Vállalkozók, eljött az ideje a szemléletváltásnak, két szempontból is:

A válságos időszak két legfontosabb teendője - Cikk a magyar mikro-vállalkozások versenyképességéről

2011. január 1.

Vezetőként a csökkenő kereslettel, bevétellel és profittal, „kezelhetetlen” alkalmazottakkal, egyre többet kívánó és elégedetlen vevőkkel, fel-felbukkanó versenytársakkal és (látszólag) megmagyarázhatatlan gazdasági és piaci eseményekkel való találkozás nem kellemes élmény. A válságos időszak erre még rátesz egy (öt?) lapáttal.