Üdvözöljük a

8. Marketing Tipp

honlapján!

-

Kamarai rendezvények

<< 2018 Július >>
KeSzeCsüSzoVa
      1
2345678
9101112131415
16171819
20
2122
23242526272829
3031     

Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság

Pályaválasztási tanácsadás

8. Marketing Tipp

Szerző: Sebestyénné Mészáros Eszter | 2011. augusztus 24.

Itt az Önnek szóló új, könnyű, de hasznos marketing-tipp A KEMKIK Vállalkozásfejlesztés-Marketing oldaláról: Egy kis online-marketing a cége weblapjához!

Aktuális tippünk nyilván a már működő weblappal rendelkezők számára lehet hasznos. Bízom benne, hogy kizárólag ilyen vállalkozó van Partnereink között!  

Ha Önnek még nincs weblapja, akkor az Önnek szóló tippünk nem is lehet más, mint:„Készíttessen egy weblapot – méghozzá sürgősen, mely legalább röviden bemutatja a cégét, termékét, és tartalmaz nyitvatartási időt, elérhetőséget!” 


Tehát, mai tipp-csomagunk weblapot már üzemeltető Tagjainknak: 

A webtárhely-szolgáltatójánál (ahová a weblap tartalma fel van töltve) elérhető a weblap pontos látogatottsági statisztikája. Ezt érdemes időközönként átböngészni, mert rengeteg hasznos, tanulságos információt tartalmaz a weblap különböző al-oldalainak látogatottságáról, mint pl.: 

         · Hányan nézik meg a nyitólapot, vagy bármelyik belső lapot. 

         · Az egyes lapokon mennyi időt tölt egy Látogató. 

         · A napnak mely szakában nézik az oldalakat. 

         · Földrajzilag honnan „lép fel” az oldalra a Látogató. 

         · stb… 

Ilyen és ehhez hasonló információk és pontos statisztikai kimutatások érhetők el, amiből következtetni lehet arra, hogy mennyire „ütős” a weblap tartalma. 

Két rövid példa: 

ha az oldalakon elérhető információ-mennyiség legalább 1 percet igényel az Olvasótól, az oldalon viszont csak 5 sec-ot tölt a Látogató, akkor valószínűleg rossz a szövegezés, vagy az oldal elrendezése. Ilyen esetben ne is várjuk, hogy a weblap „jól dolgozzon”, hiszen nem teljesíti a feladatát. 

Másik példa: 

Ha az oldalakat jellemzően munkaidőben tekintik meg, akkor érdemes rövid, frappáns és közvetlen hangot megütni, hiszen a Látogató a munkahelyén nem korlátlanul netezik, hanem gyorsan meg szeretne tudni valamit.  

És még sorolhatnánk… 

Továbbá még egy apróság (ami viszont nagyon fontos): 

A weblap önmagában nem reklám, önmagában nem ad el, tehát azt népszerűsíteni kell, meg kell tölteni látogatóval! 

Ennek módszereibe külön kérésre szívesen mélyebben belemegyünk, de ez itt csak egy tipp-hírlevél. 

Ha kíváncsiak, kérem, jelezzék, rendelkezésre állok! 

Ahogy megszokhatták már, most is mondom, hogy nyilván ennél alaposabb kidolgozást, sőt cselekvést igényel a dolog! 

Ha esetleg elakadna, szívesen segítek, keressen fel bizalommal! 

A KEMKIK szolgáltatáslistájából a térítésmentes kérdezés lehetőségét, valamint a  

„MAREKTING-AUDIT + VEZETŐI HÁTTÉRTÁMOGATÁS” csomagot ajánlom különösen a figyelmébe! 

Kedvező áron elérhető, kifejezetten hasznos és információban, megoldásokban gazdag, időben rövid vállalkozásfejlesztési lehetőség, jó ár-érték arányú csomag, KEMKIK Tagok elégedett visszajelzéseivel! 

A megtekintéshez katt ide: http://www.kemkik.hu/index.php?id=5508 

Tudatos marketinget, eredményes munkát és sok mosolyt kíván: 

Kádas Miklós, független vállalkozásfejlesztési tanácsadó, 

KEMKIK tag, Vállalkozásfejlesztés-Marketing oldal szerkesztője 

+36 20 961 3902 / iroda@kdsm.hu / www.kdsm.hu