Üdvözöljük a

Válságra gyógyír: MARKETING! cikk a KEMKIK Vállalkozásfejlesztés-Marketing oldalról

honlapján!

-

Kamarai rendezvények

<< 2018 Május >>
KeSzeCsüSzoVa
 123456
78910111213
141516171819
20
21222324252627
28293031   

Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság

Pályaválasztási tanácsadás

Válságra gyógyír: MARKETING! cikk a KEMKIK Vállalkozásfejlesztés-Marketing oldalról

Szerző: Sebestyénné Mészáros Eszter | 2011. december 12.

Kedves Vállalkozásvezető, Kedves Tagunk!

 

A médiában megjelenő hírekben és a szóbeszédben egyaránt szinte kivétel nélkül azzal találkozom, hogy a válság itt van, egyre rosszabb a helyzet, nincs jövőkép, a KKV-k várják a megoldást és a jobb körülményeket, stb.

Több EU-s támogatást remélnek, visszafogják a beruházásaikat, hiszen nagy a kockázat egy-egy fejlesztésbe belefogni - "ki tudja megjósolni, hogy sikeres lesz-e?"

Aki egyáltalán fejlesztésbe fog, azok túlnyomó többsége informatikai fejlesztést eszközöl, illetve gép-és berendezésparkját korszerűsíti (vajon vizsgálja-e, hogy a cégnek erre van-e szüksége?). Értékesítőket vesz fel és próbálja "lenyomni a vevők torkán" a terméket-szolgáltatást...

Hát, valóban nem könnyű a helyzet, de égetően hiányolom a vezetőkből és vállalkozókból azt az ötletet és gondolkodásmódot, mellyel a saját működésüket, belső hatékonyságukat szándékoznak növelni. Tehát még mindig az a felfogás van, hogy van valamim és azt minden áron el akarom adni bárkinek, hogy legyen sok bevétel. Csakhogy a piac már nem így működik, és a vevők sem így működnek. Változott a helyzet, nyilvánvalóan nem megfelelő a mentalitás, a hozzáállás...

  

Vajon mennyi időnek kell eltelni ahhoz, hogy elővegyük az egyetlen jó MEGOLDÁST a fiókból??

 

 Vajon hány, hozzánk közel álló vállalkozó társunknak kell tönkremennie ahhoz, hogy eszünkbe jusson a sikeres MÓDSZER??!

 

 Vajon mennyi vevőt kell még elveszíteni ahhoz, hogy alkalmazzuk a gyakorlatban és a mindennapokban a TUDATOS MARKETING MÓDSZEREKET??!!

 

 Komolyan azt érzem, mintha olyan szemüveg lenne a Vezetők fején, ami épp kiszűri a cég sikerességének és felkészültségének zálogát, az Önfejlesztést és a marketing módszerek alkalmazását.

 

 Figyelmükbe ajánlom két korábbi cikkemet:

 Az első a válság idejére megfogalmazott két alapvető ötletről szól:

 http://www.kemkik.hu/index.php?id=5309  

  

A második pedig arról, hogy mit tehet egy vállalkozás vezetője annak érdekében, hogy sikeresebbé tegye cégét:

http://www.kemkik.hu/index.php?id=5632  

Fussa át ezeket a cikkeket, és gondolkodjon! Nézzen a dolgok mögé! Szakítson erre fél órát, amikor csak ezzel foglalkozik! Meglátja ez lesz az egyik leghasznosabb időtöltés, melyet a cégére szán!  

 

Ébresztő, Kedves Vállalkozók, Vállalkozások!

 Senki sem fog segíteni, maximum a körülmények lehetnek jobbak. A Ti kezetekben viszont ott a lehetőség, hogy magatokat fejlesszétek!

 Én is csak akkor tudok segíteni, ha Bennetek feljön a gondolat a saját, belső fejlődésre és fejlesztésre!

 Nem kell beruházás, nem kell nagy összegeket beleölni semmilyen tárgyi eszközbe, csak a döntést kell meghozni: "Fejlődni akarok és teszek érte!"

 

Továbbra is megtalálnak a szokásos elérhetőségeken. Várom jelentkezésüket!  

 

Tudatos marketinget, eredményes munkát és sok mosolyt kívánok!

Kádas Miklós

KEMKIK, VMKIK külső üzleti tanácsadó

 Tel.: 36 20 961 3902, iroda@kdsm.hu , www.kdsm.hu